Hereford sonnipörssi
Tammikuu 23, 2018, 14:36 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tervetuloa käyttämään Hereford sonnipörssiä!

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Alkionsiirto  (Luettu 2855 kertaa)
Lasse
Newbie
*

Profiili
« : Toukokuu 04, 2010, 22:30 »

Onko jossain Hereford alkioita myynnissä? Siis Suomessa? Faban sivuilta ei ainakaan löytynyt...  Huh
tallennettu
PekkaLah
Administrator
Sr. Member

Profiili
« Vastaus #1 : Toukokuu 05, 2010, 19:09 »

Kannattaa kysellä jalostajilta suoraan. Olen kuullut huhuista että huuhdellaan, mutta annan asianosaisten jatkaa tästä... Virnistää

Kannattaa sopia se huuhtelu niin että teillä on Alkion vastaanottajia valmiina syncronoituna, kun ALKIOT HUUHDELLAAN. 2-3 luokan alkiot pitää siirtää tuoreena ja nekin voi tarttua kohtuudella kunhan alkio siirretään n.5h:ssa. Niistä ei varmaankaan tarvitse maksaa niin paljoa ja niitä tulee aina.
tallennettu
Lasse
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Toukokuu 07, 2010, 17:45 »

Kannattaa kysellä jalostajilta suoraan. Olen kuullut huhuista että huuhdellaan, mutta annan asianosaisten jatkaa tästä... Virnistää

Kannattaa sopia se huuhtelu niin että teillä on Alkion vastaanottajia valmiina syncronoituna, kun ALKIOT HUUHDELLAAN. 2-3 luokan alkiot pitää siirtää tuoreena ja nekin voi tarttua kohtuudella kunhan alkio siirretään n.5h:ssa. Niistä ei varmaankaan tarvitse maksaa niin paljoa ja niitä tulee aina.

No vinkkaa nyt vähän, että keneltä kannattaa kysellä...?  Iskee silmää

Mulle saa soittaakin jos on tietoa asiasta, 050-3271889.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!